Hjemmet

Ja, hvem skulle tro det?
Jeg er hjemme aleine i dag. Blei egentlig det i går, men da var det jobb, trening, shopping og besøk, så da merket jeg det egentlig ikke før i 2-tia når jeg skulle legge meg. I dag derimot har jeg merket det hele tia. Og fytti, DET ER DIGG! Vil ikke si at jeg akkurat har "slept ut håret og tatt helt av" men har ikke behov for det heller. Jeg har sovi lenge, spist en god og lang frokost, vaska klær, hengt opp klær og vaska og hengt opp enda litt mer klær, rydda og ikke minst - jeg la meg på soffan og LESTE! Det skjer liksom aldri. Også var det heelt stille i huset, og det er heller ikke normalt. I hvertfall ikke når det gjelder meg, men digg var det! Har tilogmed sitti ute og kost med pus en stund også. Koselig :)  Det er så deilig å ikke ha noen her. Jeg liiker det. Liker å ha muligheten til å bestemme og velge selv. Fantastisk følelse. I kveld derimot velger jeg å ha kjæresten min her. Har ikke sett han på nesten ei uke, så det skal bli kjempebra å se han igjen ♥

Men. En helt annen ting.. Overskriften blei "Hjemmet" i dag, nettopp fordi jeg lå og leste det på soffan. Ikke veldig typisk "ung-pike-innhold", men de kan ha mye fint og bra alikevell! F. eks dette visdomsordet; "Hver dag etter denne er en gave".

Tenk på den, du!