litt av kvert

Dagens bloggis har blitt oppkalt etter spotify lista til min kjære Charlotte, dette fordi jeg sitter på gølvet i leiligheten min med masse tente lys og hører på den imens jeg venter på min kjære. Høhø.

Denne hælja gikk nesten enda fortere enn hæljene vanligvis gjør, med andre ord; SUPER FORT! ÆÆæh. Får jo aldri gjort alt jeg vil.. Meeen, skal sias at hælja var flott! Tura med nattoget til Stavanger torsdagen, gikk rett i barnehagen og var med ungene mine (♥♥♥) før jeg tura en til "Kvaddå" og handlet litt før turen igjen blei vendt mot miniEiken hvor jeg tilbragte ettermiddag, kvelden og natta. Det var utrolig herlig å se mine fantastiske tanteunger igjen, og de vokser så syyykt! I tillegg til en masse kos og leking med ungene som inneholdt både hyttebygging, doktorleking og lesestund fikk jeg også sett litt barnetv og ikke minst snakket en masse med min flotte og herlig svigerinne! FLOTT DAME, BROH! Fikk kvelden med bror& kone, samt frokost bare med broder`n, og det er faktisk ganske så koselig det også! Not bad! :p Hehe.

Etter litt feilberegning av tid fikk vi det på lørdagen plutselig veeldig travelt, men etter ha kjørt littegranne (les: "littegranne") fort rakk jeg (på mirakuløst vis) toget og satte kursen for Sandnes. Der møtte jeg en gjeng Tryggheimsfolk og venner av de, og vi koste oss i sola(ja, du leste riktig. Sol. i rogaland) med mat, kaffe, vannpipe og godt humør. Etter å ha tilbrakt noen timer der tura jeg med Maria til Hundvåg og hennes og Daniels EGET HUS! Åh, herlighet. Det var utrolig fint, koselig, og ikke minst fylt med hjerterom, varme og latter. I love it! ♥ Vi snakka, hadde taco, og jeg og Maria gjorde som gode gamle dager og rangla (til rundt 6), gikk tur i noen timer igjen dager etter og bare kosa oss masse. Love, love, love. 

Brodern hadde fått nytt leketøy. "Spion- helikopter". Måtte selvfølgelig prøvekjøres!

 
Yndlingsjenta mi! ♥